مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 17:352020-06-16ورزشي

بارسلونا به یک شرط با لیورپول توافق می کند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ هیچ علاقه ای به حفظ فیلیپ کوتینیو، ستاره 28 ساله و برزیلی ندارد و تکلیف این هافبک 28 ساله و برزیلی نامشخص است.

- باشگاه بارسلونا به لیورپول اطلاع داده که حاضر است در مورد بازگشت فیلیپ کوتینیو تابستان امسال به آنفیلد با این تیم مذاکره کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بایرن مونیخ هیچ علاقه ای به حفظ فیلیپ کوتینیو، ستاره 28 ساله و برزیلی ندارد و تکلیف این هافبک 28 ساله و برزیلی نامشخص است.

اخیرا اخباری در مورد احتمال حضور او در لیورپول مطرح شده و بارسلونا نیز در شرایطی خاص از رقم خوردن این انتقال در تابستان پیش رو استقبال می کند.

بارسلونا به دنبال فروش کوتینیو در تابستان امسال است و احتمال بازگشت به لیگ برتر و پوشیدن دوباره لباس لیورپول توسط مدیر برنامه او کیا جورابچیان اخیرا مطرح شده است.

اخبار حاکی از آن است این ستاره برزیلی حتی با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تماس گرفته و به او اطلاع داده حاضر است با کاهش دستمزد دوباره به آنفیلد بازگردد.

اما نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد مدیران بارسا به لیورپول گفته اند تنها در صورتی که خواهان بستن قراردادی دائم هستند می توانند کوتینیو را جذب کنند و امکان انتقال قرضی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا به یک شرط با لیورپول توافق می کند!

بارسلونا به یک شرط با لیورپول توافق می کند!