مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 21:352020-06-16سياسي

نقشه راه کهگیلویه و بویراحمد در سال جهش تولید تدوین می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقشه راه استان در راستای تحقق شعار جهش تولید تدوین خواهد شد و دستگاه ها باید با اجرای این برنامه ها زمینه جهش تولید در استان را فراهم کنند.

- نقشه راه کهگیلویه و بویراحمد در سال "جهش تولید" تدوین می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقشه راه استان در راستای تحقق شعار جهش تولید تدوین خواهد شد و دستگاه ها باید با اجرای این برنامه ها زمینه جهش تولید در استان را فراهم کنند.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر اینکه به عنوان مجموعه دولت آمادگی داریم که مشکلات بخش خصوصی را به صورت ویژه بررسی کنیم، افزود: درب حوزه اقتصادی استانداری حتی در روزهای تعطیل به روی بخش خصوصی باز است.

وی با اشاره به شعار سال 99 یعنی جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای رونق تولید استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باتوجه به حساسیت موضوع اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید ثابت باشند و مدیران دستگاه های اجرایی عضو در این شورا و تشکل ها موظف به معرفی نماینده رسمی خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه کهگیلویه و بویراحمد در سال جهش تولید تدوین می شود

نقشه راه کهگیلویه و بویراحمد در سال جهش تولید تدوین می شود