مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 12:502020-06-17سياسي

پرونده طبری، جعبه سیاه بسیاری از فسادها است


نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه گفت: بخشی از این دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گرگ هستند ولی باز هم گرگ هنگام حمله از خود صدایی ایجاد می کند ولی امروز برخی از دشمنان نظام همچون موریانه، - از درون در حال نابود کردن کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پرونده اکبر طبری، جعبه سیاه بسیاری از فسادها در کشور است که کلام رهبر معظم انقلاب در مراقبت از نفوذی های دشمن را به اثبات رساند.

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده روز چهارشنبه در یادواره شهدای طلبه ورامین که در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: این که امروز در کنار دست یک شخصی بزرگ، فردی مفسد سر در می آورد که پرونده اش جعبه سیاه بسیاری از فسادها در کشور است کلام رهبر معظم انقلاب را ثابت می کند که باید بیش از گذشته حواسمان به نفوذی ها باشد.

وی افزود: بخشی از این دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گرگ هستند ولی باز هم گرگ هنگام حمله از خود صدایی ایجاد می کند ولی امروز برخی از دشمنان نظام همچون موریانه، از درون در حال نابود کردن کشور هستند.

وی اظهار کرد: وقتی کشور از افراد دین دار، باتقوا و عالم خالی می شود، مجال برای حضور افرادی همچون طبری فراهم می شود که با رفتار خود، حتی نظر یک شخصیت عالم و بزرگ را نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده طبری، جعبه سیاه بسیاری از فسادها است

پرونده طبری، جعبه سیاه بسیاری از فسادها است