مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-18اجتماعي

سهم ایران در تغییرات آب و هوایی کره زمین بسیار ناچیز است


مسئول بخش تحقیقات حفاظت از لایه ازون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سهم ایران در تغییرات آب و هوایی کره زمین بسیار ناچیز است، چرا که کشور ما به تازگی با چرخه های صنعتی توسعه پیوند خورده است.

- مسئول بخش تحقیقات حفاظت از لایه ازون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سهم ایران در تغییرات آب و هوایی کره زمین بسیار ناچیز است، چرا که کشور ما به تازگی با چرخه های صنعتی توسعه پیوند خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شفیع موسوی در یک برنامه رادیویی با اشاره به اینکه تغییرات اقلیمی متعددی در کره زمین واقع شده اند، گفت: پدیده تغییرات آب و هوایی چیزی نیست که زمین به یکباره – الان – با این موضوع مواجه شده باشد.

وی با اشاره به عوامل انسانی موثر در تغییرات اقلیمی زمین، توضیح داد: بعد از انقلاب صنعتی در دنیا، اکثر کشورها (به ویژه کشورهای توسعه یافته و غربی) با فعالیت های مختلف از جمله استخراج ذغال سنگ روز به روز به فرآیند تغییرات آب و هوایی کمک کردند.

مسئول بخش تحقیقات حفاظت از لایه ازون سازمان حفاظت محیط زیست افزود: سهم ایران در تغییرات آب و هوایی کره زمین بسیار ناچیز است چرا که کشور ما به تازگی با چرخه های صنعتی توسعه پیوند خورده است.

میزان ذخایر مونوکسیدکربن قبل از انقلاب صنعتی کم تر از 280 ppm بوده است و در حال حاضر به 400ppm رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ایران در تغییرات آب و هوایی کره زمین بسیار ناچیز است

سهم ایران در تغییرات آب و هوایی کره زمین بسیار ناچیز است