مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-18اقتصادي

رفتار کره جنوبی غیرحرفه ای است/ حمل و نقل دریایی ادامه دارد


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: منابع مالی ایران در کره جنوبی، مرتبط به فروش میعانات گازی و بهترین محصولات نفتی ایران است که کره ای ها آن را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، غلامرضا انصاری با بیان اینکه کره ای ها تاکنون از بازگرداندن منابع مالی به ایران امتناع کرده اند و ما رفتار کره جنوبی را نمی پسندیم، اظهار داشت: رفتار دولت کره جنوبی در موضوع منابع مالی کشورمان، رفتار بسیار غیر دوستانه و غیر حرفه ای است.

معاون وزیر امور خارجه افزود: اینکه دولت کره جنوبی اجازه نمی دهد، از منابع خودمان حتی برای خرید نیازهایمان در شرایط سخت کرونا از جمله محصولات کشاورزی و دارویی استفاده کنیم، رفتاری ناپسند است.

انصاری تاکید کرد: متأسفانه دولت کره جنوبی در این زمینه همکاری لازم را با ایران نداشته است، قطعاً مردم ایران این خاطره را از یاد نخواهند برد.

معاون اقتصادی وزیر خارجه با بیان اینکه به شکل مستمر با کره جنوبی در تماس هستیم، گفت: کره ای ها می دانند از طریق مسیرهای قانونی برای دریافت منابع مالی خودمان اقدام خواهیم کرد و امیدواریم کره جنوبی با آینده نگری به این مسئله توجه داشته باشد و بدانند ملت ایران آن ها را در این شرایط نخواهند بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار کره جنوبی غیرحرفه ای است/ حمل و نقل دریایی ادامه دارد

رفتار کره جنوبی غیرحرفه ای است/ حمل و نقل دریایی ادامه دارد