مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-18سياسي

عدم ورود زائر خارجی به مشهد/ پروتکل های بهداشتی تدوین می شود


معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بعد از کرونا زائر خارجی در مشهد نداشته ایم، از نهایی شدن پروتکل های بهداشتی در تیرماه برای میزبانی از این زائران خبر داد.

- محمدصادق براتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعال بودن واحدهای اقامتی برای پذیرش زائران در مشهد، گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، تمام مراکز اقامتی فعال هستند؛ البته همه مجوز بازگشایی دارند ولی خیلی تمایلی به بازگشایی ندارند و در حال حاضر حدود 600 واحد بازگشایی کرده اند.

وی با بیان اینکه در همین تعداد واحد نیز زائر و مسافر خیلی کم است و در مقایسه با سنوات گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: اگر شرایط با همین وضعیت قرمز ادامه یابد، احتمال دارد که ستاد استانی کرونا محدودیت هایی را ایجاد کند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به خسارات و آسیب های ناشی از کرونا در حوزه گردشگری مشهد، ابراز امیدواری کرد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم، محدودیت ها برنگردد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفند و شیوع کرونا تاکنون زائر خارجی در مشهد نداشته ایم، افزود: در سال جدید نیز میزبان زائران خارجی در مشهد نبوده ایم؛ بعد از شیوع کرونا، تعدادی زائر در مشهد حضور داشتند که برخی از آن ها به مرور به کشورشان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ورود زائر خارجی به مشهد/ پروتکل های بهداشتی تدوین می شود

عدم ورود زائر خارجی به مشهد/ پروتکل های بهداشتی تدوین می شود