مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-18بين الملل

انگلیس: روسیه و چین از بحران کرونا «بهره برداری» می کنند


وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد کشورها و عاملان غیردولتی در تلاش هستند از بحران شیوع ویروس کرونا برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد روسیه و چین در حال بهره برداری از بحران کرونا هستند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، راب در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز در پاسخ به این سوالی درخصوص مداخله روسیه در مقابله انگلیس با ویروس کرونا گفت: به طور قطع معتقدم که ویروس کرونا و چالش هایی که ایجاد کرده است، فرصت هایی را از طریق فعالیت سایبری و دیگر اقدامات برای برخی کشورها و عاملان غیردولتی ایجاد کرده است .

وی افزود: فکر می کنم این را در رابطه با هنگ کنگ شاهد بوده ایم.

عده ای می گویند دشوار است که به این جمع بندی برسیم که آیا لایحه امنیت ملی هنگ کنگ [به طور عمد] زمانی مطرح شد که توجه جهان بر روی ویروس کرونا بود؟ .

راب با اشاره به حملات سایبری ماه گذشته عاملان خارجی به کنفرانس خبری دولت، بدون اشاره مستقیم به کشوری خاص گفت گروه های مخرب افراد و سازمان های مختلف در انگلیس را مورد هدف قرار می دهند.

وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: قطعاً روسیه و دیگر کشورها و عاملان غیردولتی نظاره گر چالش هایی هستند که کووید ایجاد کرده است و در تلاشند از آن بهره برداری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: روسیه و چین از بحران کرونا «بهره برداری» می کنند

انگلیس: روسیه و چین از بحران کرونا «بهره برداری» می کنند