مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-18اقتصادي

صادرات محصولات گلخانه ای با هدف ارزآوری برای کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از برنامه های اصلی وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری، تامین ارز مورد نیاز برای واردات نهاده های کشاورزی از محل صادرات کشاورزی به خصوص محصولات گلخانه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا طلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی، صبح امروز در آیین آغاز عملیات ساخت ساختمان اداری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز که همزمان با هفته جهاد کشاورزی وسالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: با توجه به اعمال محدودیت های عرصه صادرات نفت در کشور و واردات اقلام مورد نیاز، ضروری است ارز مورد نیاز خود را از تولید و فروش اقلام کشاورزی صادراتی تأمین کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در حال حاضر طرح های موفقی در حوزه کشاورزی و صادرات محصولات اجرا شده اند، با ادامه این روند و توسعه تولیدات کشاورزی در بحث سبد غذایی مردم نیز با کمبودی مواجه نخواهیم شد.

طلایی در ادامه با اشاره به اینکه کرونا علاوه بر تحریم ها شرایط را سخت تر کرده است، اضافه کرد: حوزه کشاورزی نیز همچون سایر حوزه های اقتصادی دچار ضرر شده اند اما با کمک سران سه قوه اجاز ندادیم کمبودی در سبد غذایی مردم احساس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات گلخانه ای با هدف ارزآوری برای کشور

صادرات محصولات گلخانه ای با هدف ارزآوری برای کشور