مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-18پزشكي

مطب ها کرونا را جدی بگیرند/ کاری نکنیم خدمت درمانی با مشکل مواجه شود


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه مطب ها کرونا را جدی بگیرند و نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود گفت: مردم و مسوولان کرونا را تمام شده ندانند زیرا وضعیت نگران کننده است.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران اظهار کرد: به دنبال بازگشایی مجدد اماکن و شرایط موجود، مردم و مسوولان می طلبد موضوع کرونا را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه هنوز کرونا تمام نشده است اما انگار برخی آن را تمام شده دانسته اند گفت: اتفاقی که هفته های اخیر رخ داده نگران کننده است زیرا شاهد مراجعات قابل توجهی از بیماران در مراکز درمانی هستیم.

رییس نظام پزشکی استان همدان با بیان اینکه مجدد روزانه تعداد مراجعات در مراکز درمانی به خاطر بیماری کرونا افزایش یافته است افزود: متاسفانه بیمارانی هم که مراجعه می کنند شرایط بستری دارند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه همچنان اکثر بیماران مبتلا به کرونا با علایم خفیف و بدون علامت هستند اما اینطور نیست که موارد بستری نداشته باشیم.

مدرکیان با اشاره به اینکه ما به همکاران و مسوولان توصیه هایی داشته ایم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد افزود: همکاران در مطب ها حتما اصول بهداشتی را رعایت کنند و فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه و پذیرش بیماران با شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطب ها کرونا را جدی بگیرند/ کاری نکنیم خدمت درمانی با مشکل مواجه شود

مطب ها کرونا را جدی بگیرند/ کاری نکنیم خدمت درمانی با مشکل مواجه شود