مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-18فناوري

واکنش های فعالان فضای مجازی به ماجرای قاضیان سنگر


در پی درج خبر از وضعیت نابسامان مردم اهالی قاضیان بخش سنگر از توابع رشت در خبرگزاری فارس کاربران فضای مجازی واکنش های تندی نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، چند روز پیش خبرگزاری فارس در گیلان در گزارش میدانی به اوضاع نابسامان مردم منطقه قاضیان بخش سنگر از توابع رشت و مشکل پیش آمده برای آن ها به دلیل برداشت های غیرمجاز از رودخانه سفیدرود و شکایت آب منطقه ای از آنان پرداخت که می توانید از طریق این لینک  بخوانید.

فعالان شبکه های اجتماعی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر و حمایت از مردم قاضیان سنگر نسبت به برخی مسؤولین واکنش های تندی داشتند.

  صابره در رشته توییتی نوشت: بر اساس نقشه ای که در 1342 موجود است کل آب رودخانه سفیدرود از زیر دامنه رشته کوه های البرز عبور می کرد ولی به علت برداشت های بی رویه در بالادست این رودخانه مسیر آن به مرورزمان به سمت روستای #قاضیان_سنگر تغییر جهت داده و بسیاری از خانه ها و زمین های مردم این بخش را به زیرآب برد   در سال های گذشته به همت مسؤولین و وزارت نیرو طرح سامان دهی این رودخانه اجرا و یک دیواره حفاظتی بین مسیر رودخانه و زمین های مردم ایجاد شد تا امکان احیای دوباره این زمین ها فراهم شود و مردم این منطقه بتوانند از زمین های خودشان استفاده کافی را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های فعالان فضای مجازی به ماجرای قاضیان سنگر

واکنش های فعالان فضای مجازی به ماجرای قاضیان سنگر