مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-19سياسي

برای ایجاد منطقه آزاد آستارا نمی شود شتابزده عمل کرد


نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: آستارای امروز از ظرفیت های ممتازی برای ایجاد منطقه آزاد اقتصادی و تجاری برخوردار است که نمی شود در این زمین شتابزده عمل کرد.

- غلامرضا مرحبا در نخستین نشست خود با خبرنگاران خبرگزاری ها، اظهار کرد: آستارا به عنوان تنهاترین شهر مرزی در کشور است که به شکل تؤامان از سه مرز زمینی، دریایی و ریلی فعال برخوردار است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سه پایانه مرزی، مسافری و بار در مرز زمینی آستارا با کشور جمهوری آذربایجان فعال است، ادامه داد: بندر تجاری با سه پست اسکله، پایانه غلات جدیدالاحداث بندر و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا با کشورهای حوزه دریای خزر در کنار بارانداز ریلی آستارا – آستارا بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با دو پایانه بار و غلات که نقطه اتصال کریدور شمال – جنوب می باشد، همگی مبین پتانسیلی بی مثال است که متأسفانه تصمیم گیران ایجاد منطقه آزاد اقتصادی و تجاری کشور از آن غافل شده اند.

وی ادامه داد: احداث و فعال شدن واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی هودول، دهکده توریستی و گردشگری حیران، موقعیت استثنایی تالاب استیل، سواحل این بندر مرزی در کنار هتل های بین المللی و لوکس موجود در این شهرستان نیز می توانند، نقش بسزایی را در ایجاد منطقه آزاد اقتصادی و تجاری آستارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ایجاد منطقه آزاد آستارا نمی شود شتابزده عمل کرد

برای ایجاد منطقه آزاد آستارا نمی شود شتابزده عمل کرد