مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-19اجتماعي

زمان و مکان بیشترین تصادفات در شهر تهران


بیش از نیمی از تصادفات در بزرگراه های شهر تهران اتفاق افتاده که بزرگراه آزادگان، امام رضا (ع)، بسیج و تونل توحید بیشترین محدوده های پرتصادف را داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ محمدرضا مهماندار، رییس سابق پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: لایه پرتصادف با هدف افزایش ایمنی شهروندان و کاهش آمار تصادفات به نقشه بلد اضافه شده است و هنگام نزدیک شدن به نقاط پرتصادف به کاربران و رانندگان اطلاع رسانی می شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: 1255 نقطه پرتصادف ارائه شده، مجموعه ای از نقاط در شهر تهران است که تصادف منجر به فوت در سال های 97 و 98 در آن ها اتفاق افتاده و شاخص تصادفات خسارتی و جرحی نیز در این محدوده ها قابل توجه است.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: براساس آمار مرکز فرماندهی کنترل هوشمند پلیس راهور، بیش از نیمی از تصادفات در بزرگراه های شهر تهران اتفاق افتاده که بزرگراه آزادگان، امام رضا (ع)، بسیج و تونل توحید بیشترین محدوده های پرتصادف را داشته است.

این مقام ارشد انتظامی اشاره کرد: این نکته قابل توجه است که 45 درصد از افراد فوتی به دلیل عدم توجه به جلو دچار سانحه شده اند؛ همچنین 27 و 22 درصد تصادفات منجر به فوت به ترتیب بین ساعات 14 تا 20 و 20 تا 24 نیمه شب رخ داده اند بنابراین استفاده از نقشه آنلاین و مسیریاب در طول راه یکی از نکاتی است که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و مکان بیشترین تصادفات در شهر تهران

زمان و مکان بیشترین تصادفات در شهر تهران