مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-19حوادث

گزارش فارس از ویدئوی جنجالی آزار کودک کار مرودشتی/ حقیقت ماجرا چیست؟


ویدئویی از روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می شود که اذعان می دارد کودک دست فروشی در محوطه تخت جمشید توسط ماموران شهرداری مرودشت مورد اذیت و تهدید قرار گرفته است که در این گزارش به بررسی حقیقت ماجرا پرداخته می شود.

- محمد صادقی/ سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس/ مرودشت  از روز گذشته کلیپی از پسربچه ای دستفروش در محوطه تخت جمشید، حومه شهر مرودشت در فضای مجازی دست به دست می شود که مواردی را متوجه شهرداری این شهر می کند.

در این کلیپ یک دقیقه ای پسربچه دستفروش عنوان می کند که در محوطه تخت جمشید مشغول فروختن آدامس بوده که ماموران شهرداری پس از ضبط آدامس هایش، با لگد زیر آنها زده و تهدید به زندانی کردن وی درصورت حضور مجدد کرده اند.

این کودک کارهمچنین مدعی ست که صبح چهارشنبه نیز ماموران شهرداری پول هایش را از وی گرفته اند.

در ادامه فردی که اقدام به فیلم برداری از این کودک کرده مجدد به توضیح اتفاقات افتاده می پردازد که این کودک در محوطه تخت جمشید مرودشت مشغول فروختن آدامس بوده که ماموران اجراییات شهرداری وی را -کتک- زده اند و در پایان نیز تاریخ ضبط کلیپ موردنظر را چهارشنبه 28 خردادماه عنوان می کند.

نیت کلیپ تخریب چهره مسئولین شهر است رهام پیکری، فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: پس از مشاهده کلیپ مذکور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از ویدئوی جنجالی آزار کودک کار مرودشتی/ حقیقت ماجرا چیست؟

گزارش فارس از ویدئوی جنجالی آزار کودک کار مرودشتی/ حقیقت ماجرا چیست؟