مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-19سياسي

مهمترین هدف دشمن، سست کردن بنیاد خانواده است


همزمان با برگزاری نماز جمعه در اصفهان، در شهرستان های استان اصفهان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، نماز جمعه با حضور مردم مومن و ولایی برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان همزمان با برگزاری نماز جمعه در اصفهان، در شهرستان های استان اصفهان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، نماز جمعه با حضور مردم مومن و ولایی برگزار شد.

امام جمعه اردستان با تاکید بر نظارت بیشتر نهادهای مسئول در بازار، گفت: مسئولان شهرستان اردستان فکری اساسی و بازدارنده برای مقابله با گرانی کند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع اردستان با اشاره به آغاز دهه کرامت اظهار کرد: روز اول دهه کرامت که میلاد حضرت معصومه (س) است به نام دختر نامگذاری شده تا دختران ما از پاکی و بزرگواری حضرت معصومه استفاده کنند و دارای یک پایگاه معنوی باشند.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین هدف و فعالیت دشمنان سست کردن بنیاد خانواده است، افزود: دشمنان با ابزارهای قوی که در اختیار دارند تیشه به ریشه خانواده ها می زنند.

جامعه اگر بخواهد اصلاح شود باید از خانواده ها شروع کنند.

امام جمعه اردستان با اشاره به شروع هفته قوه قضاییه گفت: به همه کسانی که در این قوه فعالیت می کنند تبریک و به همه کسانی که در صدد آلوده کردن این قوه و خیانت هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف دشمن، سست کردن بنیاد خانواده است

مهمترین هدف دشمن، سست کردن بنیاد خانواده است