مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-19سياسي

مدیران شهرستان لامرد پاسخگوی عملکرد خود باشند/برخورد جدی با مفاسد


تمامی مدیران سابق و کنونی شهرستان باید پاسخگوی کم کاری های خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه امروز لامرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، بویژه سیدالشهدای انقلاب اسلامی ایران، شهید بهشتی تصریح کرد: ما نیز به نوبه خود عرض تبریک و خدا قوت به ایت الله رییسی، رییس دستگاه قضاییه انقلابی و مردمی داریم که برخورد جدی با مفسدین از بیرون و درون در حال انجام است.

او به مطالبات و درخواست های مقام معظم رهبری از سال 89 تا 98 به دستگاه قضاییه اظهار کرد: الزامات قوه قضاییه باید به جایگاهی که هر فرد مظلومی با رجوع به دستگاه قضاء می تواند حق خود را دریافت کند برسد.

حجت الاسلام حسین زاده تاکید بر برطرف کردن تعارض قوانین و انطباق رأی دادگاه بدوی و تجدیدنظر در بعضی از پرونده ها را از دیگر مطالبات رهبری دانست و گفت: باید با مفسدان اقتصادی مبارزه جدی کرد.

خطیب جمعه لامرد تاکید کرد: علت تعویق بعضی از طرح ها و پروژه های میلیاردی در شهرستان لامرد چیست؟، مگر می شود کسی بیاید و مسولیتی را بگیرد و بعد از چهار سال خبری از برخورد با او نباشد.

وی ضمن درخواست از دستگاه قضاء برای مبارزه جدی با کوه خواران، زمین خواران و وقف خواران تصریح کرد: دفاع از حقوق عامه مردم و ورود جدی در رفع موانع تولید و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهرستان لامرد پاسخگوی عملکرد خود باشند/برخورد جدی با مفاسد

مدیران شهرستان لامرد پاسخگوی عملکرد خود باشند/برخورد جدی با مفاسد