مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-19سياسي

اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در مازندران


نماز سیاسی عبادی جمعه، پس از چند ماه تعطیلی در استان مازندران اقامه شد و خطیبان جمعه به موضوعاتی همچون جهش تولید، مبارزه با قاچاق، مشکلات فرهنگی شهرستان ها، - ایسنا/مازندران نماز جمعه سیاسی عبادی جمعه، پس از چند ماه تعطیلی در استان مازندران اقامه شد و خطیبان جمعه به موضوعاتی همچون "جهش تولید، مبارزه با قاچاق، مشکلات فرهنگی شهرستان ها، کمک مواسات و همدلی و غیره اشاره کردند.

کادر درمانی طرح 89 روزه به کارگیری شوند آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه امروز مرکز مازندران با اشاره به اینکه امام مجتبی (ع) در یکی از وصیت های خود همه را به تقوا سفارش کرد، اظهار کرد: همه باید اهل تفکر و اندیشه باشیم زیرا تفکر از برترین عبادات و ریشه ی هر خیری است.

وی با بیان اینکه خدا رابه دلیل برگزاری نماز جماعت شاکریم افزود: انشالله وضعیت زرد کرونا به سمت سفیدی برود و بتوانیم برپایی نماز جماعت را با موازین بهداشتی ادامه دهیم.

خطیب جمعه ساری برپایی مواسات و رزمایش همدلی را از دستاوردهای کرونا عنوان کرد و افزود: بیش از 300 هزار بسته حمایتی با اعتبار 120 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه کادر درمانی در خط مقابله با بیماری کرونا هستند، از تلاش های کادردرمانی تقدیر کرد و گفت: در مورد بکارگیری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در مازندران

اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در مازندران