مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-19سياسي

تأکید امام جمعه بر توجه دستگاه قضا به زمین خواری در شهرک های واگذاری جیرفت


امام جمعه جیرفت با تشکر از اقدامات انقلابی قوه قضایی در برخورد با گردن کلفت ها گفت: در این شهرستان هم برخی از مسائل از جمله زمین خواران باید مورد توجه دستگاه قضایی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام رضا سعادت فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرارسیدن اول ذی القعده، روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه (س) به تاسی از حضرت بی بی زینب کبری (س) در مسیر روشنگری، دفاع از حق و مقابله با ظلم دست از هر اقدامی برنمی داشت.

امام جمعه جیرفت با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش و تبریک آغاز هفته قوه قضاییه از اقدامات انقلابی این قوه در برخورد با گردن کلفت ها تشکر کرد و افزود: قوه قضاییه مفید دو ویژگی دارد، اول اینکه افراد مظلوم رغبت کنند بروند حق خودشان را از گردن کلفت ها بگیرند و دوم اینکه قانون را فقط برای افراد ضعیف اجرا نکند بلکه برای گردن کلفت ها هم اجرا کند و حکم اعدام سلطان سکه زیبا است، اما برخورد با پروش دهندهی سلطان سکه مهم تر است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک نظام پاکیزه است و در این نظام فساد سیستمی وجود ندارد، تصریح کرد: با مفسد برخورد شود و در قداست نظام جمهوری اسلامی همین بس که با ظلم ها برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه بر توجه دستگاه قضا به زمین خواری در شهرک های واگذاری جیرفت

تأکید امام جمعه بر توجه دستگاه قضا به زمین خواری در شهرک های واگذاری جیرفت