مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-19سياسي

علت آبرسانی به سعادت شهر اختلاف شهرداری و آب منطقه ای است


ائمه جمعه شهرستان های استان فارس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به گرامیداشت هفته قوه قضاییه، شیوع کرونا، کمبود آب با شروع فصل گرما و نیز وضعیت ناآرامی ها در آمریکا اشاره داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در سعادت شهر، امام جمعه سعادت شهر در خطبه نماز جمعه امروز خود به موضوع طرح آبرسانی از دهانه سد سیوند به سعادت شهر اشاره کرد و گفت: دو سال است که شبکه لوله کشی آب از منطقه یادشده به سعادت شهر رسیده؛ اما به دلیل اختلاف بین شهرداری سعادت شهر و آب منطقه ای این طرح راکد مانده و مردم از کم آبی رنج می برند.

حجت الاسلام امین عزیزی اظهارداشت: سازمان آب منطقه ای فارس با حفر هفت حلقه چاه در دهانه سد سیوند طرحی را در چهار سال پیش آغاز کرد هم اکنون دو سال است که آب به مخزن شماره یک سعادت شهر رسیده است و برای انتقال آب به مخزن شماره 2 باید مسافتی حدود 200 متر را از مسیر باغی که متعلق به شهرداری است، عبور دهد؛ اما متأسفانه سازمان آب منطقه ای نسبت به پرداخت حق وحقوق شهرداری امتناع می ورزد.

امام جمعه سعادت شهر نیز در خطبه های امروز خواستار نظارت هوشمندانه و فعال در دستگاه های مختلف شد و عنوان کرد: از دولت انتظار می رود با هماهنگی و برنامه ریزی و اقدام قاطع در همه مراحل نظارتش دقیق باشد و چنین تلقی نشود که در سال پایانی دولت کارها رهاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت آبرسانی به سعادت شهر اختلاف شهرداری و آب منطقه ای است

علت آبرسانی به سعادت شهر اختلاف شهرداری و آب منطقه ای است