مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-20اقتصادي

کاهش قابل توجه میزان ورودی صندوق توسعه ملی/ سهم 8 درصدی صندوق از درآمدهای نفتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از سوالات مهمی که درباره عملکرد قانون بودجه 98 مطرح بوده و تاکنون صراحتا توسط مسئولان دولتی پاسخ داده نشده، - بر اساس بررسی های صورت گرفته، حداکثر میزان ورودی صندوق توسعه ملی در سال 98 حدود 1 میلیارد دلار بوده و عملا سهم این صندوق از درآمد های صادراتی نفت و گاز در سال گذشته که قرار بود 20 درصد باشد به حداکثر 8.

1 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از سوالات مهمی که درباره عملکرد قانون بودجه 98 مطرح بوده و تاکنون صراحتا توسط مسئولان دولتی پاسخ داده نشده، میزان ورودی صندوق توسعه ملی در سال گذشته بوده است.

با این وجود، اخیرا محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در صحن علنی مجلس، صراحتا میزان درآمدهای نفتی کشور در سال گذشته را اعلام کرده اند و با توجه به همین موضوع، می توان رقم مذکور را محاسبه کرد.

در این گزارش به بررسی این موضوع می پردازیم: *سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی و گازی در سال 98 نوبخت درباره وضعیت صادرات نفت و میعانات گازی در صحن علنی مجلس در تاریخ 13 خردادماه گفت: این موضوع همواره با نشیب و فرازهایی مواجه بوده است چنانچه از 119 میلیارد دلار میزان صادرات در سال 90، به 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قابل توجه میزان ورودی صندوق توسعه ملی/ سهم 8 درصدی صندوق از درآمدهای نفتی

کاهش قابل توجه میزان ورودی صندوق توسعه ملی/ سهم 8 درصدی صندوق از درآمدهای نفتی