مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-20ورزشي

ورزشگاه غدیر، لانه کبوترها!


در حالی که هنوز یک دهه نیز از عمر ورزشگاه غدیر اهواز نمی گذرد، این ورزشگاه به دلیل مشکل مالکیتی و عدم تخصیص اعتبار برای حفظ و نگهداری آن، اکنون بدون استفاده مانده و به لانه کبوترها و گنجشک ها تبدیل شده است.

- ورزشگاه چندمنظوره غدیر در شهر اهواز با گنجایش تقریبا 40 هزار نفر در محدوده شمال غربی اهواز در کنار جاده اهواز اندیمشک در زمینی به مساحت 44 هکتار ساخته شد.

ورزشگاهی که پس از 17 سال چشم انتظاری، بالاخره در سال 1390 به افتتاح رسید تا مردم خوزستان نیز صاحب یک ورزشگاه مجهز در استان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که هنوز یک دهه نیز از عمر بزرگترین ورزشگاه فوتبالی خوزستان نمی گذرد، تماشای این ورزشگاه از نزدیک، به علاقه مندان به فوتبال پیشنهاد نمی شود زیرا دیدن ورزشگاهی که روزهای خوبی چون جشن قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر و میزبانی این تیم و همچنین فولادخوزستان در لیگ قهرمانان آسیا را در دل خاطرات خود جای داده است، اکنون شرایط نامناسبی دارد و دل هر علاقه مند به فوتبال را به درد می آورد.

ورزشگاه غدیر اهواز یک طرح ملی در استان خوزستان محسوب می شود که به دلیل رها شدن و نداشتن یک صاحب مشخص، وضعیت نامناسبی دارد، به صورتی که اکنون دور تا دور جایگاه تماشاگران آن به نیزار تبدیل شده، تاسیسات برق و آب ورزشگاه نیز دچار مشکل شده و تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه غدیر، لانه کبوترها!

ورزشگاه غدیر، لانه کبوترها!