مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-20سياسي

مراکز افق در بقاع متبرکه زنجان راه اندازی می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: یکی از سیاست های سازمان اوقاف جلب مشارکت های مردمی در ارائه خدمات اجتماعی است و برای این منظور مراکز افق در بقاع متبرکه راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اوقاف استان زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی در جلسه هماهنگی برنامه های مراکز افق با تأکید بر استفاده از ظرفیت این مراکز، گفت: مشارکت مردمی در عدم تصدی گری به ویژه در اوقاف همیشه مورد تاکید بوده است و یکی از ادعاهای ما این است که با مشارکت مردمی برنامه های فرهنگی و اجتماعی را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه های مختلف به نوعی از ظرفیت مردمی استفاده کرده اند، افزود: سپاه از طریق بسیج، تبلیغات اسلامی از طریق موسسات، فرهنگ و ارشاد از طریق هنرمندان، اوقاف از طریق هیات امنای بقاع متبرکه تلاش کردند از طریق مردم برنامه های خود را پیش ببرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مراکز افق در ترویج فرهنگ وقف و تشویق مردم به انجام وقف های جدید تاثیرگذارند، تصریح کرد: باید اهمیت این مراکز را بالا ببریم و نسبت به این موضوع حساسیت ایجاد کنیم.

کرمی با بیان اینکه هم اکنون سه مرکز افق در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: باید نسبت به توسعه این مراکز بپردازیم اما قبل از آن باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز افق در بقاع متبرکه زنجان راه اندازی می شود

مراکز افق در بقاع متبرکه زنجان راه اندازی می شود