مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-20فرهنگي

جشنواره فیلم های سینمایی شبکه 4 سیما + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پخش جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از اول تیر ماه آغاز و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در تابستان 99 می توانند به تماشای یک اثر برگزیده به همراه نقد و بررسی منتقدان و اهالی سینما بنشینند.

- ، پخش جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از اول تیر ماه آغاز و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در تابستان 99 می توانند به تماشای یک اثر برگزیده به همراه نقد و بررسی منتقدان و اهالی سینما بنشینند.

فیلم خانه که هر روز ساعت 10:30 روی آنتن می رود، یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می کند و بعد از نمایش، فیلم توسط کارشناس تحلیل می شود.

سامورایی، جزیره شاتر، خواهران غریب، ونسان دوستدار شما، تماس، شیوع، روز شیطان، بازی سیاست، بند باز، فریب بزرگ، مرد نفوذی، یک حقیقت تلخ، اجاره نشین ها و راز هانری پیک عناوین فیلم های سینمایی است که در نیمه اول تابستان در جشنواره فیلم های سینمایی تابستانی شبکه چهار نمایش در می آید.

در ادامه اطلاعات کامل از فیلم های نیمه اول برنامه فیلمخانه به ترتیب پخش آمده است: سامورایی به کارگردانی ژان پیر ملویل محصول فرانسه 1967 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم های سینمایی شبکه 4 سیما + فیلم

جشنواره فیلم های سینمایی شبکه 4 سیما + فیلم