مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-20حوادث

انفجار پاورپانک موجب آتش سوزی خودرو در نیشابور شد


مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار پاورپانک در داخل خودرو باعث آتش سوزی خودرو گردید.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار پاورپانک در داخل خودرو باعث آتش سوزی خودرو گردید.

محمد مهدی سلیمان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: قرار گرفتن خودرو در آفتاب و در معرض تابش مستقیم خورشید از پشت شیشه اتومبیل که مثل ذره بین عمل می کند، موجب داغ شدن و ترکیدن پاور بانک داخل اتومبیل و در نهایت آتش گرفتن خودرو شد.

سلیمان افزود: خوشبختانه مالک خودرو با اقدام به موقع و با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده دستی آتش را مهار کرده و مانع از بروز خسارت جدی می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه خودرو در محل، پارک بوده و سرنشینی داخل خوردرو حضور نداشته این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت و فقط در اثر آن، شیشه جلو اتومبیل شکست و به داشبورد، روکش فرمان و همچنین سقف خودرو خساراتی وارد گردید.

سلیمان گفت: این حادثه 30 خرداد ماه در روستای جیلو نیشابور رخ داد، در ساعت 12:10 به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه 3 به محل اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار پاورپانک موجب آتش سوزی خودرو در نیشابور شد

انفجار پاورپانک موجب آتش سوزی خودرو در نیشابور شد