مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-20اقتصادي

معامله اولین صندوق واسطه گری مالی از چهارشنبه/ ارزش هر واحد صندوق 2 برابر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد اینکه قبلا گفته شده بود واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم که قرار بود از اول تیرماه وارد معامله شود، - عباس معمارنژاد با بیان اینکه واحد های اولین صندوق واسطه گری مالی یکم از روز چهارشنبه 4 تیر ماه قابل خرید و فروش می شود، گفت: ارزش واحد های این صندوق بیش از دو برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد اینکه قبلا گفته شده بود واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم که قرار بود از اول تیرماه وارد معامله شود، گفت: واحد های اولین صندوق قابل معامله بورسی دولت موسوم به صندوق واسطه گری مالی یکم از روز چهارشنبه 4 تیر ماه 99 در بورس قابل خرید وفروش می شود.

البته از فردا اول تیرماه نماد آن به نام دارایکم در بورس باز می شود و افراد می توانند ارزش آن را در پرتفو (ترکیب سهام) خود ببینند.

معمارنژاد گفت: با توجه به اینکه از 4 شنبه واحد های صندوق واسطه گری قابل معامله است هر کسی می خواهد آن را بخرد یا بفروشد باید اول کد بورسی بگیرد و در سامانه سجام ثبت نام کند.

وی در مورد کسانی که زیر سن قانونی هستند، گفت: برای آن ها هم باید از طریق، ولی آن ها در سامانه سجام ثبت نام شود و کد بورسی گرفته شود تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله اولین صندوق واسطه گری مالی از چهارشنبه/ ارزش هر واحد صندوق 2 برابر شد

معامله اولین صندوق واسطه گری مالی از چهارشنبه/ ارزش هر واحد صندوق 2 برابر شد