مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-20اقتصادي

مقاوم سازی 28 درصد واحدهای مسکونی بر روی گسل


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم سازی 28 درصد واحدهای مسکونی بر روی گسل در استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم سازی 28 درصد واحدهای مسکونی بر روی گسل در استان خبر داد.

رضا خواجه ای ظهر امروز (31 خرداد) به مناسبت سالروز وقوع زلزله طارم و رودبار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنیاد مسکن استان برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی، عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونت گاه های آسیب پذیر روستایی و نیز بازسازی مناطق سانحه دیده پس از وقوع سانحه همواره در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون توانسته با همکاری بانک های عامل در طول یک سال گذشته، به بیش از 2400 خانوار تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی بپردازد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، افزود: در راستای کاهش صدمات ناشی از حوادث، تمرکز سرمایه گذاری در روستاهای مستعد، توزیع عادلانه اعتبارات بخش مسکن در شهر و روستا، ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستاییان، ترویج الگوی ساخت مسکن اقتصادی و .

از اهم اهداف اصلی طرح است.

این مسئول ادامه داد: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با کارمزد 5 درصد تا سقف 40 میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 28 درصد واحدهای مسکونی بر روی گسل

مقاوم سازی 28 درصد واحدهای مسکونی بر روی گسل