مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-20سياسي

تمام مراسمات به جز مناسبات مذهبی در خراسان شمالی برگزار می شود


گاهی دیده می شود که بسیاری از مراسمات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اما برای برگزاری هر مناسبت مذهبی باید اجازه گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دهه کرامت که در اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای برجسته کردن ابعاد کرامت در حوزه های فردی و اجتماعی و انتقال مصادیق به نسل جوان است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه فرهنگ کرامت برگرفته از فرهنگ اسلام و اهل بیت است، بیان کرد: بخشی از مأموریت انبیا نهادینه کردن کرامت در جامعه انسانی بوده و جریان کرامت در همه حوزه های پیامبری، تعریف شده است.

وی جوهره جریان کرامت را بندگی خواند و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نامگذاری های مطلوبی و شایسته ای در حوزه اجتماعی صورت گرفته است که دهه اول ذیقعده به نام دهه کرامت نام نهاده شد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه باید فرهنگ کرامت گستری و کرامت شناسی را بیشتر در فضای مجازی فراهم شود، ادامه داد: باید برنامه های مناسبتی با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز قابلیت اجرا را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراسمات به جز مناسبات مذهبی در خراسان شمالی برگزار می شود

تمام مراسمات به جز مناسبات مذهبی در خراسان شمالی برگزار می شود