مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 12:052020-06-20اقتصادي

تضمینی برای تثبیت وضعیت همه گیری کرونا در استان سمنان نیست


نوع رفتار کرونا هیچ تضمینی برای تثبیت وضعیت همه گیری این ویروس در شهرستان های استان نیست لذا باید فاصله گذاری را همچنان جدی گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری با بیان اینکه نوع رفتار کرونا هیچ تضمینی برای تثبیت وضعیت همه گیری این ویروس در شهرستان های استان نیست، بیان کرد: می بایست کماکان به فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه ای داشت.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی را الزامی دانست و تاکید کرد: عملکرد استان سمنان در قبال کرونا خوب بوده اما باید در نظر داشت که همراهی مردم و مسئولان در این زمینه بسیار الزامی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در مقطعی همزمان بیش از 530 نفر به دلیل کرونا در سطح استان بستری بودند اما امروز این میزان به 34 نفر رسیده است، بیان کرد: سمنان دوره اوج ابتلاء به ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است.

آشناگر در ادامه به ضرورت تحقق شعار سال یعنی جهش تولید اشاره کرد و گفت: بخشی از موانع برای محقق شدن شعار سال در سطح ملی هستند که عمدتاً نیز بر اثر تحریم ها و مشکلات اقتصادی پدید آمده اند.

وی نوسان قیمت نفت و اخلال در سامانه ارزی و تحریم ها را سه ضلع مثلث مشکلات اقتصادی دولت دانست و تصریح کرد: در نقد دولت و عملکردها باید این سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمینی برای تثبیت وضعیت همه گیری کرونا در استان سمنان نیست

تضمینی برای تثبیت وضعیت همه گیری کرونا در استان سمنان نیست