مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 12:102020-06-20بين الملل

سوزان رایس: سناتور های حامی ترامپ به زباله دان تاریخ تعلق دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا فعالیت داشت، - مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید ضمن تأکید بر اینکه دولت ترامپ از اساس و ریشه نژادپرست است، گفت که سناتور های حامی این دولت نیز به زباله دان تاریخ تعلق دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا فعالیت داشت، در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی ، دولت ترامپ را کاملاً نژادپرست توصیف کرد.

رایس در مصاحبه خود ضمن آنکه دولت ترامپ را اساساً نژادپرست دانست، گفت که آندسته از سناتور های حامی دولت ترامپ نیز به زباله دان تاریخ تعلق دارند.

رایس در خصوص استعفای مری الیزابت تیلور عالیرتبه ترین مقام سیاهپوست دولت ترامپ در اعتراض به نگرش رییس جمهور آمریکا در بحث نژادپرستی گفت: بهتر است قبل از آنکه دیر شود بگویم.

او سه سال و نیم به دولتی خدمت کرد که از بیخ و بن نژادپرست است.

با مقایسه معترضان آرام در شارلوتسویل و حامیان برتری جویی نژادی سفیدپوستان که دولت (ترامپ) حامیان برتری جویی نژادی سفیدپوستان را بعنوان انسان های خوب توصیف کرد و (از طرف دیگر) تا همین هفته های اخیر که جنبش زندگی سیاهپوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزان رایس: سناتور های حامی ترامپ به زباله دان تاریخ تعلق دارند

سوزان رایس: سناتور های حامی ترامپ به زباله دان تاریخ تعلق دارند