مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 12:152020-06-20سياسي

پیگیری موضوعات حقوقی حوضه زاینده رود به شکل قانونی


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: نشستهایی با مسئولان قضایی استانهای حوضه زاینده رود داشته ایم تا امور مربوط به این حوضه به شکل قانونی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حبیبی ظهر شنبه در نشست خبری مناسبت هفته قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره پیگیری مشکلات حقوقی کشاورزان اصفهان اظهار داشت: کارگروه ویژه حل مشکلات حوضه آبریز زاینده رود قرار است در بخش کلان موضوعات این حوضه را بررسی می کند که اعضای کارگروه توسط رییس قوه قضاییه اعلام شده و در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه لازم است از ظرفیت دیگر دستگاه ها نیز برای پیگیری امور کشاورزان بهره ببریم، ابراز داشت: بر این اساس نشستهایی با مسئولان قضایی استان های حوضه زاینده رود داشته ایم تا امور مربوط به این حوضه به شکل قانونی پیگیری شود.

حکم سلب مسئولیت دو قاضی اصفهانی صادر شده است رییس کل دادگستری استان اصفهان در پاسخ به سوال دیگری درباره قضات سلب صلاحیت شده در استان اصفهان گفت: حکم سلب صلاحیت دو قاضی صادر شده و پرونده چهار قاضی دیگر در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: نکته مهم در این ارتباط این است که جرم اغلب این افراد شخصی و غیرکاری بوده است و پرونده ها نیز مربوط به دوره های قبل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری موضوعات حقوقی حوضه زاینده رود به شکل قانونی

پیگیری موضوعات حقوقی حوضه زاینده رود به شکل قانونی