مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 17:102020-06-20سياسي

5000 زندانی آذربایجان غربی به دلیل شیوع کرونا مرخصی رفتند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه زندانهای استان جزو بهداشتی ترین زندانهای کشور است گفت: با شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج هزار زندانی استان به مرخصی رفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر گروسی عصر شنبه در نشست خبری با تشریح برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه اظهارکرد: در سال 98 و ابتدای سال 99 با اعطای بیش از پنج هزار مرخصی به زندانیان و به سبب عفوهای صورت گرفته و استفاده از مجازات جایگزین حبس که در سال 98 نسبت به سال 97 رشد 210 درصدی داشته، جمعیت کیفری استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کووید 19 و گرفتار شدن 15 ‏نفر از پرسنل دادگستری و قضات استان به این بیماری عنوان کرد: شیوع این ‏بیماری خللی در روند رسیدگی پرونده های قضایی در استان نداشته است.

‏ وی در خصوص پرونده های زمین خواری در استان به 390 پرونده تصرف اراضی ملی در دادسرای مرکز استان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه مبارزه با تصرف اراضی، همکاری لازم را ندارند که در صورت بهبود این روند از تصرف زمین های ملی جلوگیری موثرتری می شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته در شورای حفاظت از اراضی ملی استان 840 هکتار از اراضی ملی و دولتی استان از دست سودجویان خارج شده است افزود: در مورد تغییر کاربری اراضی نیز یک هزار و 108 فقره پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 زندانی آذربایجان غربی به دلیل شیوع کرونا مرخصی رفتند

5000 زندانی آذربایجان غربی به دلیل شیوع کرونا مرخصی رفتند