مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 19:552020-06-20اقتصادي

پیگیری 2 طرح سرمایه گذاری کلان برای موقوفات زنجان


معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از پیگیری دو طرح سرمایه گذاری کلان برای موقوفات زنجان خبر داد و گفت: این امر به منظور بهره وری بیشتر از موقوفات انجام می شود.

- داود قاسملو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه های اوقاف در راستای افزایش بهره وری موقوفات در استان اظهار کرد: در راستای احیای موقوفات و افزایش بهره وری اقتصادی آن ها به نفع مردم، اقداماتی انجام می شود که توسعه اشتغال یکی از رویکردهای اوقاف در این بخش است.

معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به راه اندازی سامانه جامع موقوفات کشور در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: برای برنامه ریزی و مدیریت املاک موقوفه، لازم است اطلاعات دقیق آن ها را داشته باشیم که با ثبت اطلاعات همه موقوفات و رقبات در این سامانه زمینه احیای موقوفات نیز فراهم می شود.

وی افزود: موقوفات می تواند در حوزه فعالیت های اقتصادی نیز باشد و به رونق تولید و افزایش اشتغال کمک کند که در همین راستا اداره اوقاف اقداماتی را در حوزه سرمایه گذاری انجام داده است.

قاسملو از پیگیری انجام شده برای باغ 420 هکتاری زیتون طارم خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح حدود 35 تا 38 میلیارد تومان است که طبق طرح جامع باید به 60 میلیارد تومان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری 2 طرح سرمایه گذاری کلان برای موقوفات زنجان

پیگیری 2 طرح سرمایه گذاری کلان برای موقوفات زنجان