مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-21فرهنگي

بانک اطلاعاتی مساجد مهریز تهیه شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز با اشاره به تهیه بانک اطلاعات مساجد در این شهرستان، گفت: این بانک اطلاعاتی می تواند منبع مهمی برای برنامه ریزی فرهنگی و آمایش آن در مساجد باشد.

- ایسنا/یزد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز با اشاره به تهیه بانک اطلاعات مساجد در این شهرستان، گفت: این بانک اطلاعاتی می تواند منبع مهمی برای برنامه ریزی فرهنگی و آمایش آن در مساجد باشد.

محمدحسین زارعیان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان مهریز 275 مسجد کوچک و بزرگ در 18 منطقه وجود دارد که از این تعداد 94 مسجد در مناطق شهری و 181 مسجد در مناطق روستایی شهرستان هستند.

وی ادامه داد: تمام اطلاعات مرتبط با مساجد از جمله تعداد امام جماعت مساجد، خادم مساجد، تعداد مساجدی که هیئت امنا دارند، تعداد پایگاه مقاومت بسیج در مساجد و همچنین تعداد کانون فرهنگی و هنری مساجد به صورت تفکیکی برای هر منطقه شهری و روستایی مشخص شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز افزود: بانک اطلاعات تهیه شده می تواند یک منبع مهمی جهت برنامه ریزی فرهنگی در انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و آمایش فرهنگی در مساجد شهرستان باشد.

از مهمترین برنامه ریزی فرهنگی در مساجد می توان به تهیه شناسنامه و نقشه فرهنگی جداگانه برای هر مسجد و در نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی مساجد مهریز تهیه شد

بانک اطلاعاتی مساجد مهریز تهیه شد