مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-21دانش

احداث خوابگاه دو طبقه در دانشگاه صنعتی بهبهان


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به آغاز احداث خوابگاه دو طبقه در این دانشگاه، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، - ایسنا/خوزستان معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به آغاز احداث خوابگاه دو طبقه در این دانشگاه، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، نمی توان برای سال تحصیلی آینده از اتاق های موجود خوابگاه با تمام ظرفیت استفاده کرد، بنابراین خوابگاه جدید به نوعی برای تکمیل ظرفیت خوابگاه قبلی احداث می شود.

سامان معتقد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظرفیت خوابگاه پسرانه دانشگاه حدود 300 نفر بود که سال گذشته یک خوابگاه یک طبقه را تکمیل کردیم و ظرفیت خوابگاه های پسرانه به 420 نفر رسید.

وی با اشاره به آغاز احداث خوابگاه پسرانه در این دانشگاه، افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی حداقل تا یک سال آینده، نمی توان از اتاق های هشت نفره موجود با تمام ظرفیت استفاده کرد، بنابراین خوابگاه جدید به نوعی برای تکمیل ظرفیت خوابگاه قبلی است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ادامه داد: ظرفیت جدید در دو طبقه و با ظرفیت 144 دانشجو احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خوابگاه دو طبقه در دانشگاه صنعتی بهبهان

احداث خوابگاه دو طبقه در دانشگاه صنعتی بهبهان