موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:552020-06-21اقتصادي

صادرات گیلاس از آمل به کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس/ ارزش 400 میلیاردی تولید گیلان


منطقه لاریجان آمل یکی از مناطقی است که مهد تولید گیلاس شناخته شده است و امسال صادرات خوبی به کشورهای روسیه، امارات، کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس داشتیم و نیاز باغداران این منطقه به صنایع بسته بندی مناسب است که باید متناسب با سلیقه کشورهای هدف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  همه ساله همزمان با فرارسیدن روز های پایانی فصل بهار و آغاز فصل گرم تابستان، برداشت گیلاس در استان مازندران آغاز می شود و اگر سری به همه شهرهای این استان بزنیم شاهد هستیم این میوه پرطرفدار حتی به صورت محدود هم در باغات کشت می شود.

منطقه لاریجان آمل یکی از مناطقی است که مهد تولید گیلاس شناخته شده است و طبق گفته کارشناسان بخش کشاورزی امسال به دلیل مساعد بودن شرایط آب و هوایی و شکوفه دهی مناسب درختان گیلاس، تولید این محصول از کیفیت و کمیت بیشتری نسبت به سال قبل برخوردار است.

گیلاس از آن دسته میوه های پرطرفدار است که برخی معتقد هستند خاستگاه این میوه قاره آسیا است و این میوه علاوه بر طعم دلپذیر دارای خواص بینظیری هم است.

  گیلاس یک میوه بسیار خوش طعم و لذیذ در میان مردم است که بنا به گفته پزشکان از خواص مصرف گیلاس می توان به خون سازی، کاهش دهنده میگرن، جوان سازی پوست و تقویت موها اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات گیلاس از آمل به کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس/ ارزش 400 میلیاردی تولید گیلان

صادرات گیلاس از آمل به کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس/ ارزش 400 میلیاردی تولید گیلان