مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:352020-06-21اقتصادي

تفاهم نامه ای سه جانبه برای ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناور


تفاهم نامه همکاری چند جانبه میان بنیاد ملی توسعه فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و وزارت تعاون امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز طی مراسمی تفاهم نامه همکاری چند جانبه میان بنیاد ملی توسعه فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناور در محل ساختمان مرکزی دانشگاه تهران امضاء شد.

در این مراسم دکتر منصوری معاون کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران، دکتر نواب پور مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری و دکتر زارعی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شماری دیگر از مسئولان حضور داشتند.

این یادداشت تفاهم در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی به امضاء رسید.

در این تفاهم نامه ایجاد فضای کسب و کار استارتاپ استودیو در حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT، ایجاد پلتفرم و هاب بروکرهای تکنولوژی، استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه و ایجاد و توسعه هسته ها و استارتاپ های فناور حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT از زمینه های همکاری عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ای سه جانبه برای ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناور

تفاهم نامه ای سه جانبه برای ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناور