مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-21اقتصادي

امضای تفاهم نامه بین بنیاد ملی توسعه فناوری و دانشگاه تهران


تفاهم نامه همکاری بین بنیاد ملی توسعه فناوری و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس دانشگاه تهران در سازمان مرکزی دانشگاه امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این تفاهم نامه که در حضور عیسی منصوری معاون کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران امضا شد، در چهار محور خواهد بود.

  به گفته رامین نواب پور مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری، محورهای تفاهم نامه شامل ایجاد کارگزار تکنولوژی در حوزه فناوری هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و بلاکچین (هاب) است.

همچنین محور دوم تفاهم نامه همکاری، ایجاد پلتفرم آوزش و توانمندسازی نیروی انسانی در بخش فناوری اطلاعات، محور سوم؛ ایجاد پلتفرم (زیرساخت تأمین مالی برای کارآفرینان) و محور چهارم؛ ایجاد استارت آپ های استودیو در هاب.

  همچنین با این تفاهم نامه گرچه پیش بینی ایجاد اشتغال نمی توان انجام داد که چقدر شغل ایجاد می کند، اما هدف از اجرای این تفاهم نامه حمایت از کسب و کارهایی است که در جهت ایجاد اشتغال از مسیر توسعه کسب و کارها خواهد بود.

  نواب پور این را هم گفت: در قالب همکاری با دانشگاه تهران در بخش پارک علم و فناوری با بنیاد ملی توسعه فناوری، این همکاری ها ادامه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین بنیاد ملی توسعه فناوری و دانشگاه تهران

امضای تفاهم نامه بین بنیاد ملی توسعه فناوری و دانشگاه تهران