مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-21بين الملل

نویسندگان سیاهپوست بریتانیا: صنعت نشر کشور سفید است


انجمن نویسندگان سیاهپوست خواستار تغییرات گسترده در صنعت نشر بریتانیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، بیش از 100 نویسنده از جمله برناردین اواریستو برنده جایزه بوکر، بنجامین زفانیا و مالوری بلکمن از تمام خانه های نشر بزرگ بریتانیا خواسته اند تغییرات گسترده ای اعمال کنند تا باعث شود این صنعت که تا حدود زیادی سفیدپوست است، در تمام درجات از شمول و تنوع بیشتری برخوردار شود.

در حالی که نویسندگان سیاهپوست به خاطر اعتراض ها و حمایت از جنبش زندگی سیاهپوستان مهم است بعد از کشته شدن جورج فلوید در صدر لیست پرفروش ترین ها قرار گرفته اند، انجمن نویسندگان سیاهپوست که نماینده تعدادی از شناخته شده ترین نویسندگان و شاعران بریتانیاست، یک نامه سرگشاده نوشته و گفته ناشران بریتانیایی بدون اینکه به نابرابری های نژادی خود رسیدگی کنند، دارند دم از آگاهی نسبت به این مسئله می زنند.

تعدادی از افرادی که نامه را امضا کردند تجربه های خود از تبعیض نژادی را به اشتراک گذاشتند که شامل درخواست ویراستارها برای اضافه کردن شخصیت سفیدپوست یا نژادپرست به کتاب ها و دریافت پول کمتر نسبت به سفیدپوستان معاصر می شدند.

این نامه به پنج ناشر بزرگ بریتانیا یعنی پنگوئن رندوم هاوس، سایمون اند شوستر، هچت، هارپر کالینز و مک میلان فرستاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان سیاهپوست بریتانیا: صنعت نشر کشور سفید است

نویسندگان سیاهپوست بریتانیا: صنعت نشر کشور سفید است