مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-21حوادث

جوان سقوط کرده از کوه های گل افشان مهریز نجات یافت


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات جان جوان 22 ساله سقوط کرده از ارتفاعات 3500 متری کوه های روستای گل افشان مهریز توسط تیم امداد هوایی هلال احمر کرمان و تیم های عملیاتی کوهستان هلال احمر یزد خبر داد.

- سید مهدی حسینی در این باره اظهار کرد: به دنبال تماس و گزارش اورژانس مهریز مبنی بر سقوط و مصدومیت جوان 22 ساله در کوه های گل افشان مهریز تیم های امدادی هلال احمر شامل تیم واکنش سریع و تیم های کوهستان تفت و مهریز، به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: به دلیل صخره ای بودن منطقه و مسیر کوهستانی، دو تیم پشتیبان از شهرستان مهریز و یزد نیز به محل حادثه اعزام شدند و نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست کوهستان و فیکس کردن روی بسکت، مصدوم را به دامنه کوه و منطقه امن انتقال و به علت شکستگی در ناحیه دست، پا و خونریزی داخلی جهت انتقال در خواست تیم امداد هوایی هلال احمر از استان کرمان شد.

معاون هلال احمر استان با اشاره به این که دو سورتی پرواز در این عملیات توسط بالگرد هلال احمر استان کرمان صورت گرفته است، افزود: تیم امداد هوایی در ساعت 16:45 دقیقه به محل حادثه اعزام و در ساعت 18:50 مصدوم را با بالگرد به بیمارستان شهید صدوقی یزد انتقال و به کادر درمانی تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان سقوط کرده از کوه های گل افشان مهریز نجات یافت

جوان سقوط کرده از کوه های گل افشان مهریز نجات یافت