مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-21اقتصادي

فروش 100 میلیون تومانی صنایع دستی از شرکت های فناور خراسان شمالی در سویس


بروکر فن بازار پارک علم و فناوری خراسان شمالی از فروش حدود 100 میلیون تومانی صنایع دستی از شرکت های فناور این استان در کشور سویس خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی بروکر فن بازار پارک علم و فناوری خراسان شمالی از فروش حدود 100 میلیون تومانی صنایع دستی از شرکت های فناور این استان در کشور سویس خبر داد.

حبیب الله مظفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه نمایندگی دفتر فن بازار کشور در خراسان شمالی طی سال گذشته ایجاد شد، گفت: در این دفتر دو بروکر که یکی در حوزه داخلی و دیگری در حوزه تجارت خارجی مشغول به کار شدند.

وی افزود: در این نمایندگی وب سایت فروشگاهی آنلاین راه اندازی شد که در گام نخست که در گام نخست محصولات صنایع دستی یکی از شرکت های فناور را با شرایط تحریم گریزی عرضه شد که موفق به ارسال و فروش تعدادی از آن ها در کشور سویس شدیم.

مظفری با اشاره به شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: شیوع این ویروس ما را برای ارسال و حمل و نقل محصولات دچار مشکلاتی کرده است که البته این مشکل فقط مختص به این استان نیست و بیشتر نقاط اکنون درگیر همین مشکل هستند.

وی با تصریح بر اینکه صادرات کالاهایی با ارزش افزوده بالا یکی از مهمترین اهداف این نمایندگی است، اظهارکرد: 130 تا 140 شرکت فناور در این استان وجود دارد که تعدادی از این شرکت ها توانسته اند تکنولوژی های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 100 میلیون تومانی صنایع دستی از شرکت های فناور خراسان شمالی در سویس

فروش 100 میلیون تومانی صنایع دستی از شرکت های فناور خراسان شمالی در سویس