مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:102020-06-21فرهنگي

این بازگشایی در شأن «سینما» است؟


سرانجام پس از چهار ماه سینماها دوباره باز شدند، اما دل سینماداران خوش نیست و می گویند این نوع بازگشایی در شأن سینما نبود.

- سرانجام پس از چهار ماه سینماها دوباره باز شدند، اما دل سینماداران خوش نیست و می گویند این نوع بازگشایی در شأن سینما نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهار ماه است سینمایی ها و سینماداران در انتظار بازگشایی سالن های سینما بودند؛ سینمایی که پس از اعلام رسمی مشاهده مواردی از ابتلا به کرونا در کشور، پیش از همه مشاغل تعطیل شد و حالا یکی از آخرین مشاغلی است که پس از چند ماه تعطیلی فعالیت خود را از سرگرفته است، اما چه از سر گرفتنی؟! از دو روز قبل که خبر منتفی شدن اکران دو فیلم جدیدی که قرار بود برای بازگشایی سینماها روی پرده بروند، اعلام شد چند سینمادار پس از پیگیری ایسنا تاکید کردند که بدون فیلم های جدید و مخاطب پسند که تماشاگر را به سینما بکشانند نمی توانند سینماهای خود را باز کنند.

برهمین اساس، نتیجه جلسه جمعی از سینماداران با مدیران سازمان سینمایی در روز گذشته (31 خردادماه) طبق گفته محمدقاصد اشرفی، رییس انجمن سینماداران به این جا می رسد که تا روز چهارشنبه (چهارم تیرماه) برای بازگشایی صبر کنند که با صاحبان دو فیلم شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2؛ ارتش سری مذاکره شود یا شاید هم فیلم های دیگری آماده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بازگشایی در شأن «سینما» است؟

این بازگشایی در شأن «سینما» است؟