مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:302020-06-21اقتصادي

اختصاص 2550 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در شهرهای جدید


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 96 درصد مسکن مهر شهرهای جدید به مرحله نازک کاری رسیده است، گفت: مجلس در قانون بودجه 99 به شرکت عمران شهرهای جدید اجازه داده تا از منابع خود شامل تهاتر زمین، - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 96 درصد مسکن مهر شهرهای جدید به مرحله نازک کاری رسیده است، گفت: مجلس در قانون بودجه 99 به شرکت عمران شهرهای جدید اجازه داده تا از منابع خود شامل تهاتر زمین، تسهیلات بانکی و فروش عرصه برای تکمیل زیرساخت ها و ابنیه واحدهای باقی مانده مسکن مهر استفاده کند؛ البته خرید عرصه برای متقاضیان اجباری نیست.

حبیب الله طاهرخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نازک کاری 96درصد از کل پروژه های مسکن مهر دارای متقاضی در شهرهای جدید به پایان رسیده و مسئله اصلی که مانع تحویل واحدها شده کمبودهایی است که در زیرساخت ها، خدمات روبنایی و انشعابات و بعضا نصبیات وجود دارد.

خوشبختانه دولت و مجلس همانند سال 1398 در قالب بند ب تبصره 8 قانون بودجه سال 1399 به شرکت عمران شهرهای جدید اجازه داده تا از منابع خود و همچنین تسهیلات بانکی برای پروژه های زیربنایی، روبنایی و تکمیل واحدهای مسکونی مهر استفاده کند.

وی افزود: مطابق آیین نامه های اجرایی بند ب تبصره 8 قانون بودجه سال 1399 که 19 خرداد ماه امسال به تصویب رسید شرکت عمران شهرهای جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2550 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در شهرهای جدید

اختصاص 2550 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر در شهرهای جدید