مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:502020-06-21اقتصادي

یک میلیون و 500 هزار نفر در بافت فرسوده کلانشهر تهران سکونت دارند


یک میلیون و 500 هزار نفر در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی کلان شهر تهران سکونت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در دومین نشست مشترک با شهرداران استان تهران در سال 99 طی سخنانی اظهار داشت: بیشترین زن سرپرست خانوار نسبت به جمعیت در استان تهران سکونت دارند و این می طلبد شهرداران با اتخاذ تدابیری برای تاب آوری شهروندان و اقشار ضعیف تلاش کنند.

محسنی بندپی افزود: هنوز در استان تهران وارد وضعیت قرمز نشدیم و باید با هم افزایی و هماهنگی بتوانیم به شرایط پایدار در این استان برسیم.

استاندار تهران گفت: تهران استان حساس و ویژه ای است و اولویت اصلی استانداری پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است و هرچند متأسفانه در ایام تعطیلات ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران روندی افزایشی دارد.

وی عنوان داشت: در کلان شهر تهران یک و نیم میلیون نفر در سکونت گاه های غیررسمی و بافت فرسوده سکونت دارند که در این زمینه باید تمهیداتی اندیشیده شود چرا که وقوع زلزله قابل پیش بینی نیست و باید قبل از حادثه چاره اندیشی های لازم صورت بگیرد.

محسنی بندپی با با اشاره به ضرورت آموزش همگانی بیان داشت: در همه زمینه ها از جمله مدیریت بحران باید رویکرد پیشگیرانه تقویت شود، تا با ارتقا آگاهی عمومی شرایط لازم برای مواجهه مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 500 هزار نفر در بافت فرسوده کلانشهر تهران سکونت دارند

یک میلیون و 500 هزار نفر در بافت فرسوده کلانشهر تهران سکونت دارند