مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-21فرهنگي

کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» چاپ شد


کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» از سری رمان های گرافیکی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب کمیک دوزخ ضحاک از سری رمان های گرافیکی انیمیشن سینمایی آخرین داستان توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب کمیک دوزخ ضحاک اثر کیاوش جاهد پارسا از سری رمان های گرافیکی انیمیشن سینمایی آخرین داستان ، به تازگی توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این رمان گرافیکی با برداشتی آزاد از اساطیر کهن ایرانی نوشته و طراحی شده و اشکان رهگذر هم مشاور پروژه نگارش و طراحی آن بوده است.

در داستان این رمان، ضحاک، سپه داری از سرزمین مردیسگرد، بعد از آنکه به ناحق بر تخت جمشیدشاه تکیه زد، با قیام کاوه ی آهنگر روبه رو می شود و سپس آفریدون او را شکست می دهد.

کمیک دوزخ ضحاک در ادامه انتشار رمان های گرافیکی پیرامون انیمیشن سینمایی آخرین داستان بعد از مجموعه چهارجلدی جمشید و مجموعه دو جلدی ارشیا منتشر می شود.

کیاوش جاهد پارسا نویسنده و طراح دوزخ ضحاک ، فارغ التحصیل رشته تصویرسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که پیش از این، به عنوان طراح کارکتر و استوری برد در ساخت انیمیشن سینمایی آخرین داستان همکاری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» چاپ شد

کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» چاپ شد