مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-21ورزشي

کفاشیان سرانجام به فدراسیون فوتبال بازگشت / ماجرای رفت و آمد آقای خندان چه بود؟!


یک سال و نیم بعد از هجمه سنگین علیه علی کفاشیان و سریال اتفاقات تلخ برای او، رییس سابق و خندان فدراسیون فوتبال مجددا در آستانه تکیه زدن بر صندلی ریاست این فدراسیون تا برگزاری انتخابات قرار گرفته است.

- اگر چه هنوز هم مخالفانی دارد اما اگر واقعیت را بخواهید، بعد از عملکرد بسیار ضعیف مهدی تاج و همکارانش در چهار سال گذشته، فوتبالی ها به این نتیجه رسیدند که بازگشت کفاشیان برای گذر از دوره گذار، چندان هم بد نیست و مقدمه چینی برای بازگشت قانونی او فراهم شد و به نوعی شاید بین بد و بدتر بتوان به بد تکیه کرد! برای بررسی پرونده علی کفاشیان از روزی که فدراسیون را ترک کرد تا چند روز آینده که در اتاق ریاست مستقر خواهد شد، باید به آذر 97 بازگشت؛ روزی که او از خارج از کشور استعفای خود را اعلام کرد.

*تیغ قانون منع بکارگیری بازنشستگی بر گردن کفاشیان "مرد همیشه خندان" صفتی است که برای او به کار می رود و دارای مقادیر بسیار زیادی گوشه و کنایه است اما کفاشیان به هرشکلی که بود توانست به این شکل سالیان سال در فدراسیون فوتبال بماند اما این بار قانون سد راه او شد تا سایرین بمانند.

مهمترین مخالفان او هم بدنه کنونی وزارت ورزش بود که تاب حضور کفاشیان را نداشت و با استناد به قانون منع بکارگیری بازنشستگان پا پیش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان سرانجام به فدراسیون فوتبال بازگشت / ماجرای رفت و آمد آقای خندان چه بود؟!

کفاشیان سرانجام به فدراسیون فوتبال بازگشت / ماجرای رفت و آمد آقای خندان چه بود؟!