مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-21سياسي

مدیران در برخورد با رسانه ها سعه صدر به خرج دهند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:مسئولان استان باید آستانه تحمل خود را در قبال رسانه ها بالا برده و با سعه صدر، نقدپذیر و عملگرا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر گروسی ظهر یکشنبه در آیین افتتاح شعبه شورای حل اختلاف مطبوعات، رسانه و تبلیغات با اشاره به اینکه، رسانه ها نقش نظارتی مهمی در کشور ایفا می کند، اظهار کرد: در حال حاضر رسانه ها همواره یار و مددکار مسئولین هستند.

وی تصریح کرد: رسانه ها به لحاظ ماهیت کاری و وظایفی که قانون برای آنها تعیین کرده می توانند به مشکلات استان ورود کرده و کار نظارت و انتقادی خود را انجام دهند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: رسانه ها باید خواسته ها و مطالبات مردم را به مدیران شهری منعکس کرده و از سویی اقداماتی که از سوی مسئولان انجام می شود را برای اطلاع مردم منتشر می کنند و آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته، باعث جلب مشارکت و همکاری بیشتر آنان در ساماندهی امور می شود.

گروسی با اشاره به اینکه دادگستری استان، پشتیبان رسانه های فعال، هوشمند و پیگیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: رسانه های قوی، هوشمند و تخصصی در حوزه های مختلف در استان می توانند از طریق مکتوب و مجازی حرف مردم و منویات نظام را به استحضار مدیران رسانده و به مدیران استانی در انجام وظیفه کمک شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در برخورد با رسانه ها سعه صدر به خرج دهند

مدیران در برخورد با رسانه ها سعه صدر به خرج دهند