مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:102020-06-21اقتصادي

ارز حاصل از صادرات به کشور برنگردد کارت بازرگانی تعلیق می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: کارت های بازرگانی آن دسته از صادرکنندگان که درصد بازگشت ارز ناشی از صادرات آنها صفر است؛ تعلیق خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: کارت های بازرگانی آن دسته از صادرکنندگان که درصد بازگشت ارز ناشی از صادرات آنها صفر است؛ تعلیق خواهد شد.

رامین ربیعی روز دوشنبه دوم تیر ماه در جمع خبرنگاران گفت: بر مبنای تصمیمات ستاد اقتصادی دولت و برابر با مفاد آیین نامه اجرایی قانون مقررات واردات و صادرات، کارت بازرگانی آن دسته از صادرکنندگانی که از امروز تا پایان تیرماه 99 نسبت به ایفای تعهدات ارزی صادرات سال 98 خود مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی اقدام ننمایند؛ تعلیق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ربیعی توضح داد: عملیات تعلیق کارت های بازرگانی بر مبنای اختیارات وزارت صمت بر اساس تبصره بند شش ماده 10 آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات در خصوص کارگروه پایش رفتار تجاری صورت می گیرد.

به گفته این مسئول باید مطمئن باشیم به ازای کالایی که صادر می شود یا به قیمت منطقی کالای مورد نیاز مردم، وارد کشور شود و یا ارز آن به چرخه اقتصاد کشور بازگردد.

رییس سازمان صمت البرز با اشاره به تعامل روزافزون دولت با صادرکنندگان خاطر نشان کرد: بانک مرکزی بر اساس دستورال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز حاصل از صادرات به کشور برنگردد کارت بازرگانی تعلیق می شود

ارز حاصل از صادرات به کشور برنگردد کارت بازرگانی تعلیق می شود