مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-22اجتماعي

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی میان پایه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی در پایه های تحصیلی آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، - مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی میان پایه که به مدت یک هفته و تا دوم تیر ماه تمدید شده بود، امروز به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی در پایه های تحصیلی آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیش حرفه ای استثنایی، دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و فراگیران پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استثنایی امروز، دوشنبه دوم تیرماه به پایان می رسد.

ثبت نام از طریق ورود به سامانه www.

irtextbook.

ir یا www.

irtextbook.

com انجام می شود.

طبق اعلام سازمان پژوهش، با توجه به شرایط پیش آمده و وضعیت فعلی واحد های آموزشی سعی شده تا از شیوه های منعطف برای ثبت سفارش کتاب های درسی استفاده شود.

در این راستا دانش آموزان می توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب های درسی اقدام کنند؛ در شیوه فردی والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی میان پایه ها

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی میان پایه ها