مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-22اقتصادي

3 راسته بازار ارومیه برای اولین بار مرمت می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از بررسی طرح ها و نقشه های پیشنهادی برای مرمت و احیای راسته های نخجوانی، مهدی زاده و شجاع الدوله بازار تاریخی ارومیه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از بررسی طرح ها و نقشه های پیشنهادی برای مرمت و احیای راسته های نخجوانی، مهدی زاده و شجاع الدوله بازار تاریخی ارومیه خبر داد.

جلیل جباری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مرمت این 3 راسته از بازار تاریخی ارومیه گفت: از آنجایی که این راسته ها در وضعیت نامطلوبی قرار دارند و قبلاً هم هیچگونه کار مرمتی و نجات بخشی برای آن ها انجام نشده است، پیشهاد مرمت و بازسازی آن مطرح و قرار شد با مشارکت شهرداری ارومیه و نظارت فنی این اداره کل، عملیات مرمت و احیای آن برای اولین بار شروع شود.

وی افزود: به همین منظور طرح مطالعاتی و نقشه مرمتی آن به یک شرکت مشاور واگذار شد و در آخرین جلسه ای که با حضور افراد و کارشناسان ذی ربط در این اداره کل برگزار شد، همه جزییات و زوایای طرح پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی عنوان کرد: طرح اولیه نواقصی داشت که مقرر شد تا شرکت مشاور طرح، ایرادهای مطرح شده را بررسی و رفع کند، سپس با بازبینی دوباره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 راسته بازار ارومیه برای اولین بار مرمت می شوند

3 راسته بازار ارومیه برای اولین بار مرمت می شوند