مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-22اقتصادي

مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد


مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به اجرای طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران گفت: در راستای اجرای این طرح مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان احداث شد.

- محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اجرای طرح شتابا شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران اظهار داشت: اجرای این طرح به صورت آزمایشی از نیمه اسفندماه 98 در استان سمنان آغاز شد.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای طرح شتابا مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد، افزود: استاندار سمنان به محرومان و اقشار کم درآمد نگاه ویژه ای دارد و باید از تمام ظرفیت های موجود در راستای اجرای این طرح بهره گیری کرد.

استراتژی توانمندسازی فعال در دستور کار مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه طرح شتابا از ابتکارات استاندار سمنان است، خاطرنشان کرد: وی با قبول حضانت چند کودک بی سرپرست و ایجاد کد بورسی برای ایتام، عملاً مسیر جدیدی را در مسیر حمایت و خدمات رسانی به ایتام آغاز کرد.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه در حال حاضر نمونه عملی و تجربه ی موفقی از اجرای این اقدام در استان سمنان موجود است، یادآور شد: خوشبختانه پیشنهاد استاندار سمنان، به عنوان یک طرح ملی به هیئت دولت ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد

مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد