مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-22پزشكي

کتابخانه های عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه های عمومی استان همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است اظهار کرد: در حال حاضر امکان استفاده از سالن های مطالعه به صورت محدود فراهم شده است.

وی با بیان اینکه افراد باید گواهی سلامت خود را از سامانه salamat.

gov.

ir دریافت و  پرینت و یا عکس آن را به کتابدار ارائه کنند تصریح کرد: استفاده از ماسک در فضای کتابخانه الزامی است و قطعاً از ورود افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه اعضا فقط از میز و صندلی که توسط کتابدار برای آنان مشخص شده باید استفاده کنند تأکید کرد: ورود به مخزن کتاب ممنوع است بنابراین افراد می توانند پس از جستجو کتاب مورد نظر خود در سامانه samanpl.

ir آن را از کتابدار درخواست کنند.

وی با بیان اینکه عضویت در کتابخانه صرفاً از طریق پیش ثبت نام در سامانه انجام  می‎شود اظهار کرد: هرگونه تجمع در کتابخانه‎های عمومی ممنوع است، ضمن اینکه بخش نشریات و کودک و نوجوان تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد

کتابخانه های عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد